evasofialovisaholmberg.blogg.se

Mitt liv i ord & bilder

Semester

Publicerad 2016-08-03 21:41:22 i Allmänt,

Familjen har varit här på semester i två veckor! Har varit fullt ös varje dag, med massa bus, mat och umgåsning.
Det har varit underbart :)
Dom åkte hem i söndags och nu är vi åter till vardagen, Tomas jobbar och jag o djuren försöker roa oss själva.

Jag fick även min 30årspresent från familjen förra veckan, pappa och PM bygde ihop den åt mig. Det är pappas design, så nu har jag och mamma en varsin 😘

Vi har även haft världens familjemiddag med brorsans tjej, hennes två barn, hennes mamma och pappa, hennes tanke och tantens 3 barnbarn och våran familj givetvis, 22st va vi till middagen!
Och jäklar va käk vi gjorde och ruskigt gott blev det.! Vi kan vi😘

Vi har även bytt avloppstank här hemma, så nu kan man bajsa lagligt som Tomas sa! 😱
Alla barnen va väldigt impade över att det kom en grävare och massa lastbilar hit!
Vi hade även Walter här över natten och det första han säger på torsdagsmorgonen när han slår upp ögonen är GRÄVMASKIN!!
Men han ville inte provsitta, utan det va bara Peo som skulle göra det ☺️😉
Sötpäran min ❤️

I söndags så tog jag och Tomas en hjortronplockartur upp på fjället! Hittade massor med fina bär och igår va jag och frasse ute i spöregnet i nästan tre timmar och hittade två kilo till 💪🏻👍🏻
Så nu finns det nio burkar med sylt i kylen o då är inte alla bären kokade än heller, har nog ca 2 liter kvar. Men har inget mer socker och när jag va till Jorm med grismaten så hade jag glömt plånboken hemma så jag kunde inte fortsätta till Blåsjön heller 😫

Vi har även fixat det sista med bröllopspresenter tills på lördag då det blir bröllop i Sundsvall!
Ska bli så roligt och jag hoppas att vädret är med oss så motorcyklelkortegen kan köras från kyrkan till mc-klubbens lokaler ☺️
Hoppas på sol, massa folk och en härlig dag/natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Är en 30årig tjej som bor och i Frostviken. Där bor tillsammans med min man och våran fralla Frasse bland fjälltopparna. Skriver om mitt liv i ord och bilder :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela