evasofialovisaholmberg.blogg.se

Mitt liv i ord & bilder

Moster Sofia

Publicerad 2016-07-17 00:58:50 i Allmänt,

Har idag får snusat på "mosters" lilla tjej ❤️
Mitt i all sorg, mitt i allt kaos finns en liten flicka som gör det lite lättare.
Mitt i all sorg, mitt i allt kaos fick jag möjligheten att träffa dig ❤️
Mitt i all sorg och mitt i allt kaos så har du en fantastisk mamma, moster & mormor som gör allt för dig.
& i himlen finns en man som kallas för morfar och jag vet att han alltid kommer vaka över dig, din mamma, din moster och din mormor ❤️
& jag är så ledsen över att du inte får lära känna din morfar, muskelmannen med mustaschen.
Tack för att jag fick träffa dig och din familj idag, mitt i all sorg och mitt i allt kaos.❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Är en 30årig tjej som bor och i Frostviken. Där bor tillsammans med min man och våran fralla Frasse bland fjälltopparna. Skriver om mitt liv i ord och bilder :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela