evasofialovisaholmberg.blogg.se

Mitt liv i ord & bilder

Semester

Publicerad 2016-06-16 09:10:57 i Allmänt,

Gårdagen började 05.30 för mig och jag väckte Tomas vid 06.00, vi plockade upp Mattias vid 07.00 i Gäddede innan vi började rulla neröver.
Första stoppet blev givetvis OKQ8 i Strömsund för kissochmatpaus. Sen till Timrå där dom släppte av mig hos Jocke på #timråtattoo.
Så det blev en döskalle till på döskallearmen!
Så jävla nöjd blev jag, kul o då träffa frugan åt Jocke och några av barnen med! 😀




Sen så fortsatte vi efter en snabblunch ner till Våran familj i Ludvika.
Tydligen så hittade Moa och kusin Linnea min mobil och då blir man upplagd här 😂



Satt o surrade till närmare 23.00 igår kväll för att bli väckt av att Linus kom och ropade på mig att det va dax att fixa frukost. Sagt o gjort så fixa jag o linus frukost innan vi väckte alla barnen och mamma kom hem från att ha övningskört med Moa till hennes jobb.
Frukost intagen och nu rullar vi mot Göteborg.
Blir ett snabbstopp hos Svante och Lotta för att säga hej innan vi är framme i Götet!
Sen så packar vi in oss i lägenheten innan vi åker till faster Ingrid för middag och socialt umgänge 😉

Så nu hoppas vi att vädergudarna är på våran sida och gör så att det inte regnar på/under konserten på Ullevi på fredag! ☺️🍺🍻🍾

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Är en 30årig tjej som bor och i Frostviken. Där bor tillsammans med min man och våran fralla Frasse bland fjälltopparna. Skriver om mitt liv i ord och bilder :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela